niedziela, 23 maja 2010

LABRADORYT MOJA MIŁOŚĆ





Przedstawiam efekt wczorajszego dnia i nocy. Dwa oblicza labradorytu, kazdy inny, kazdy absolutnie zjawiskowy. Nie wiem czy ten kamień przestanie mnie kiedykolwiek fascynować, zadziwiać i zachwycać. Wiem, że się powtarzam, ale naprawdę jest w nim jakas magia. Labradoryt w wisiorze -feeria barw od delikatnego różu w górnej częsci poprzez stare złoto i oliwkową zieleń. Ten kamień dostałam od Pani Kasi z Mrągowa - mojego dobrego ducha labradorytowego :o). Pani Kasiu pozdrawiam cieplutko i dziękuję serdecznie za wszytsko: za serce, życzliwosć, ciepło i cierpliwosć do takiej marudy jak ja :)
W wisiorze miały być lilie a wyszły jakies kwiaty, ale na pewno nie lilie:D

13 komentarzy:

  1. Labradoryt to też moja miłość:)
    Wisior zjawiskowy,cudo!!!!
    Sposób wykonania mistrzowski, naprawdę wszystko dopracowane w każdym szczególe.
    I miałam już wcześniej pisać, szalenie podobają mi się Twoje zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oleńko (jak ja lubię to imię :o)) dzięki serdeczne, zdjęcia dzisiaj wyszły srednie- nie ma słońca, robiałam je ok 19 więc są niedoswietlone. Jutro moze uda mi się zrobić lepsze. A Ciebie dodałam do obserwowanych po założeniu drugiego profilu w Googlach :) muszę znaleść chwilkę i zrobic tak z innymi - bo mi strasznie głupio, że taka sierota boza jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior przecudny, labladoryt o niezwykłym odcieniu barw, ale jeszcze bardziej podoba mi się misterna oprawa. Patrzę i podziwiam - jak zwykle:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te Twoje labradoryty... Cudne są!!! I pięknie je ubierasz. Podziwiam dopracowanie i czystość prac, nie przeładowanie ich - ja mam z tym problemy:( pięknie i już1

    OdpowiedzUsuń
  5. KaJa, Silverflower -dzięki serdeczne :)
    W przypadku tych kamieni -oprawa jest tylko tłem - labradoryty grają tu pierwsze skrzypce i oprawa nie może odwracać uwagi od piękna minarału.

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny wisior!!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jeju, jakie cudne! i kamienie i oprawa im dana :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poranna witam Cię serdecznie na moim blogu i bardzo mi miło, że podobają Ci się moje "tworki" - bo tak nazywam te moje biżuteryjne maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ull6 również witam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, jakie piękne te prace. Dokładne i fantastycznie cudowne! Wydobyłaś piękno i magię kamienia w niewiarygodny wręcz sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cóż ja moge więcej dodać hmmm nie będe oryginalna - cudowne twoje prace !!!! zapraszam do mnie po wyróżnienie!!! nie wiem czy taki sposób przekazania tej informacji jest dobry ale dopiero się ucze ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna i tajemnicza biżuteria. Te labradoryty to wyjątkowe okazy, a w Twoje ręce je ożywiły tworząc piękną oprawę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten wisior.
    Bardzo ładne zdjęcia Pani robi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...