wtorek, 14 grudnia 2010

W MIĘDZYCZASIE











8 komentarzy:

  1. Ładnie sobie poczyniasz w międzyczasie :)ciekawa jestem co robisz we właściwym? szczęka mi już opadła :D. Prześliczne prace, jak zwykle !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. We własciwym czasie cięzko pracuję na chlebek dla mojej rodziny ku chwale polskiej bankowości:)
    A swoją drogą dobija mnie ten ciągły brak czasu...
    Czy tylko ja mam tak mało czasu czy wszyscy jesteśmy tacy zabiegani???
    Ja chcę na emeryturę jakąś albo coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jagodo, pierwszy wisior mnie po prostu się podoba - i tyle. Jest tak prosty i piękny, ze ... Niesamowity. Labradoryt jednak dużo daje. Z bursztynem tez jest śliczny. Na długich kolczykach chyba poznaje ten koronkowy wzorek ;) Swoją drogą, Róg obfitości dalej robi furorę.
    p.s. kamyczka poszukuje dalej, ale jestem coraz bliżej :)Po świętach się okażę, bo sprowadzam kaboszony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! :) Labradoryt kocham- a ten z bursztynem?- jest przepiękny - "przeplecionka" bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne owoce międzyczasu;) chętnie bym któryś przygarnęła;) pocieszę Cię, bo niestety każdy chyba jest tak zabiegany, pracuję po 5h dziennie a doby mi nadal brakuje tak jak wtedy gdy pracowałam po 10h... nie wiem od czego to jest zależne (a do emerytury to jeszcze przyjdzie nam sporo poczekać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chciała bym takie cuda umieć robić w między czasie .Wisiory są prześliczne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki z turkusową perłą na środku są niesamowite! Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...