piątek, 21 stycznia 2011

SWARKI W NOWEJ ODSŁONIE








Nie jestem zwolenniczką kryształów Swarovskiego, ale muszę przyznać, że niektóre są naprawdę piękne. Kryształki doskonale komponują się z sutaszem i dlatego postanowiłam nadać "opatrzonym" i nie budzącym emocji Swarkom nowy wygląd (albo drugą młodosć jak kto woli:)) i to są pierwsze przedmioty z tej kolekcji :)
Kryształy w drugich kolczykach mają jasnofioletowy kolor. Niestety na zdjęciach wygląda na niebieski, zupełnie nie umiałam sobie z tym kolorem poradzić. Próbowałam przy róznym oswietleniu, pod róznym kątem padania swiatła- efakt jak widać: zamiast fioletowy wyszedł niebieski.

16 komentarzy:

  1. obie pary mi się podobają:) ale najbardziej chyba te niebieskie. Trudno się robi takie kolczyki? pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie pary są piękne, takie dopracowane, przemyślane i kształt wyszedł Ci rewelacyjny.
    A ten fiolety Swarek to Tanzanite? Ten kolor bardzo ciężko się fotografuje, prawie zawsze wychodzi niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pinki - a to dlaczego ????? Twoje sutaszki są śliczne :)
    Jolinka dziękuję za miłe słowa :)
    Artystko one są w odcieniach fioletu a nie niebieskie :) czy trudno, hmmm to pojęcie względne, dla jednych trudne dla innych nie - jak wszytsko inne :o)
    Monle - kolor Ametyst, jasniutki fiolet swietnie współgra kolorystycznie z sutaszem. A tanzanit- masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kolczyki w odcieniach brązu i beżu to jedna z dziewczyn na DA stwierdziła ze jej przypominają pyszczek misia panda. Perełka to nos, obok oczy, i na górze uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę, jaki materiał weźmiesz do ręki zamieniasz w skarby :) Cudne kolczyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza para jest prześliczna, ten układ kolorów jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie mówiłam, że sutasz "złapie" Cię i tak łatwo nie wypuści hihi;-))). Gratuluję sprzedaży w Ars Neo:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, wspaniale dobrane kolory. Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wychodzi ta technika. Drugie mi się podobają przez kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrząc na Twoje sutaszki moja przestają mi się podobać :) Będę tutaj zaglądała z wielką przyjemnością!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jagoda, piękne!!!! Dobór kolorów fantastyczny, wykonanie jak zwykle mistrzowskie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie pary są fantastyczne. I kolory i wykonanie. Rewelacja!!! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...