środa, 27 kwietnia 2011

ZALEGŁOŚCI SREBRNO-SUTASZOWE





















Zaległosci nazbierało się sporo i wybaczcie, że pokazuję je wszystkie razem. Są to przedmioty wykonane na zamówienie i stanowiące uzupełnienie wczesniej wykonanych, takie jak bransoletka do kompletu z naszyjnikiem z pięknych naturalnych pereł, czy komplet: kolczyki + zawieszka do kompletu z bransoletką. Sutaszki to tym razem same kolczyki w tym dwie pary dla mojej starszej perełki, jedne "neonowe" (zupełnie nie moje kolory, ale dziecię chciało, dziecię ma :))
następnie kolczyki do kompletu z bransoletką sutaszowo-artclayową i dwie pary innych. Strasznie chaotyczny ten post, ale obiecuję następny bedzie jak Bóg przykazał :)

10 komentarzy:

  1. A tam od razu chaos ;) ja powiedziałaby, - bogactwo i różnorodność :) Piękne prace - trudno oderwać od nich oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda! Wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i jest w czym wybierać:) Wszystko mi się podoba ogromnie, ale najbardziej wpadły mi w oko sutaszowe kolczyki w beżowym odcieniu-są fantastyczne! Mam słabość do tego koloru teraz na wiosnę, a kolczyki mają bardzo zgrabny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wysyp nowości :) same cuda i ciężko wybrać faworyta :) dla każdego coś dobrego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sono tutti Bellissimi!!
    Ciao
    Susy

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu............ To nawet nie przystoi tyle cudów podawać w jednym poście!!! Przynajmniej turkusowy ArtClayowo-Sutaszowy komplet wymaga oddzielnego posta i chociaż 3 fotek.
    Wszystko wspaniałe, wielkie brawa i podziw:))

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Dawno Cię nie było, a jak się już pojawiłaś to od razu z grubej rury... ;)
    Fantastyczne prace!
    Sutaszowa bransoletka w połączeniu ze srebrem jest świetna! Fajnie się komponują ze sobą AC i sutasz.
    A kolory dla córki fajne, takie bardziej na co dzień :)
    Ściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo? ile nowości się od razu wysypało :) Wszystko piękne, ale moje faworyci to ArtClayowce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne wszystkie prace turkusowa kolekcja
    podoba mi sie najbardziej powodzenia
    Australia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...