środa, 25 maja 2011

MOI ULUBIENI ARTYŚCI







Współczesne malarstwo akwarelowe to moja wielka miłosć, dlatego też postanowiłam poswięcić dzisiejszy post moim ulubionym artystom, do grona których dołączył ostatnio Thierry Duval. Zobaczcie Paryż widziany oczami Thierrego. Dla posiadaczy profilu na Facebooku podaję link do galerii: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=148044308576498&set=a.147960721918190.23912.136679826379613#!/media/set/?set=a.1108972210478.2016931.1412029987
Zakochałam się w jego akwarelach - są tak realistyczne, że wyglądają jak fotografie :) Jego malarstwo przypomina mi trochę akwarele Josepha Zbukvica http://jzbukvic.com/index.html
Polecam nieustająco z całego serca dzieła Pawła Dmocha mojego absolutnie ukochanego artysty, który w malowaniu wnętrz sakralnych nie ma sobie równych wsród współczesnych akwarelistów: http://www.artmajeur.com/?go=artworks/display_list_artworks&login=aquarelliste
Oglądanie dzieł tych artystów to prawdziwa uczta duchowa i szczerze zachęcam Was do obejrzenia galerii moich faworytów :))
Cztery pierwsze od góry akwarele są autorstwa Thierrego Duvala, piąta - Josepha Zbukvica, i szósta Pawła Dmocha.

3 komentarze:

  1. Aurus gratuluję z całego serca dostania się do Trendymanii!!!! Wielkie brawa:))) i duużżej sprzedaży życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Marto nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :)
    o tym będzie następny specjalny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fantastyczne akwarele.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...